Összefoglaló 2014

A 2014-es évünk a tanulásról szólt. Több tenyészetbe ellátogattam, és jó néhány tenyésztővel beszéltem személyesen, telefonon és interbeten keresztül. Mind nagyon segítőkészek voltak, így sok tudással gyarapodtam gondozási és tenyésztési téren. Tavasszal egy kisebb kiállítást is meglátogattam, így ebből is ízelítőt nyertem. 

A nyulak is sokasodtak. Bővültünk új tenyészállatokkal, és idén három törpe rex alom látta meg a napvilágot. A tavaszi alom nehezen kelt el, sőt maradt is nálam agyerekekből, ám az ősz kedvező időszaknak bizonyult, minden nyuszika gazdira talált! Egy castor kisfiút a tenyészetben tartottam, neki különleges célt szánok. 

Állategészségügyi szempontból rosszabb évünk volt, mint a 2013-as. Ennek ez a véget nem érő szeszélyes időjárás volt az okozója. De végeredményben egyetlen komolyabb betegség sem támadott meg bennünket, és mindenki jól van! 

Leendő tenyészállataink szépen növekednek, a felnőttek egészségesek, és büszkeséggel tölt el, ha csak rájuk pillantok.

Összességében tahát a nehézségek ellenére azt mondhatom, hogy jó évünk volt! :)