Bevezető

 
 
 

A (kis)nyuszikból befolyó összeget a nyuszik felszerelésébe, takarmányozásába és vakcinázásába forgatjuk vissza. Köszönöm minden minket választó Gazdinknak, hogy a vásárlással segítitek fenntartani az állományunkat!

 
 

Kisnyulaink legkorábban 6-8 hetes korban kézhez szoktatva, szobatisztaságra előnevelve, átszoktató élelemcsomaggal, a tenyészetben kiállított származási igazolással, vitaminnal itatva, élősködő ellen kezelve, olykor oltva költözhetnek új otthonukba.

 

Születés -> Érdeklődés -> Foglalás -> Vásárlás és Költözés

 
Részletes infók lentebb!

 

 

Lehet hívni telefonon, vagy megkeresni e-mailben, de

SMS-re NEM válaszolok. Köszönöm a megértést!

 
 
 

A nyúlhigiéniai előírásainknak megfelelően a tenyészet kedvtelésből idelátogatókat (turistákat) nem fogad!

 
 
A visszaélések miatt telefonon és üzenetben bővebb tájékoztatást csak konkrét vásárlási szándék és foglaló befizetése mellett nyújtunk! 
Valamint a későbbiekben tanácsadást kizárólag saját nyulaink gazdáinak tartunk!
 

A nyúl megvásárlásával a vevő elfogadja a vásárlási tájékoztató tartalmát. 

A tájékoztató ismeretének hiányában utólagos reklamációt nem fogadunk el, és későbbiekben a vételár nem követelhető vissza!
 
 

 

Kérés a gazdik felé

 

A költöztetéshez mindenki hozzon magával kisállat hordozót, mert abban szállítható biztonságosan a nyuszi!!!

(A papírdobozzal érkezőket, és "a kézemben fogom míg hazaérünk" hozzáállást nem támogatom, és jogomban áll elutasítani a nyúl azonnali költözését. Vagyis a Gazdinak egy másik időpontban hordozóval felszerelkezve vissza kell jönni a nyúlért.) 
 
 

Kérek mindenkit, hogy vásárlás előtt készüljön fel törpenyúl tartásból, gondozásból és takarmányozásból!

 

A költözés napján a legfontosabbakat átbeszéljük az új gazdival, és utána is lehet kérdezni. De az a legjobb, ha már felkészülten érkezel, és csak ismételnünk kell, illetve helyesbíteni az ismereteket. 

Azért kérem ezt, mert különben több órás kiselőadást kellene tartanom. Ezért inkább kérdésekkel érkezz, mintsem teljesen homályban.
 Köszönöm, hogy segítesz, és készülsz a találkozónkra! :) 

Információk

 

Lényegretörően 

 

ELŐJEGYZÉS: érdeklődés, jelentkezés nyuszira. Az almokból az előjegyzők választhatnak először az előjegyzés sorrendjében. Illetve attól függően, hogy kivel tudom hamarabb felvenni a kapcsolatot.

 
Előjegyzés érkezhet a már megszületett (válaszási kor előtti vagy utáni), avagy a még meg sem született nyuszira. 
A leválasztási kor az, amikortól a nyuszi elvihetővé válik.
 
 

Ha nincs sem foglalásod, sem előjegyzésed, de szeretnél nyuszit és van legalább a 6-8 hetes kort betöltött szabad státuszú nyuszi, akkor azonnal eljöhetsz érte, és a tiéd lesz.

 

ONLINE VÁLASZTÁS: A honlapon fotóról lehet kiválasztani a megvásárolni kívánt kisnyuszit. Illetve további képeket lehet kérni e-mailben. Ezt a kérést 1 héten belül teljesítjük.

 

SZEMÉLYES LÁTOGATÁS ÉS KIVÁLASZTÁS: Egyre kisebb teret engedünk neki. Ha mégis muszály, akkor külön bemutatásra szánt asztalon vagy kifutóban megtekinthető a kiszemelt kisállat. A nyulat/ nyulakat érinteni tilos! A jelenlétükben hangoskodni és ijesztgetni őket szintén tiltott!

Az ellő és szoptató anyák sokkal érzékenyebbek a látogatók okozta stresszre, valamint a fertőzésekre, így egyre inkább az online kiválasztást részesítjük előnyben. A nyúlházba belépni tilos! Kintről is lehet látni néhány szépségünk méretét, formáját.  A kisnyulak szülei pedig az alomtervek fül alatt megtekinthetők. 

 
 
 
 

FOGLALÁS: az aktuális Ft összegű foglaló kifizetésével / átutalásával a nyuszi státusza foglalt lesz. Így biztosan azé a nyuszi, aki a foglalót fizette. A foglaló érkezésére max. 2-3 napot várunk. Ha nem érkezik meg, akkor felvesszük veled a kapcsolatot, de ha 1 napon belül nem reagálsz, akkor az előjegyzésedet töröljük.

 

A választási kort elérő, és már lefoglalt nyuszit legfeljebb 7 napig tartjuk saját felelősségünkre magunknál. Ha ennél több időbe telik, hogy ide érj érte, akkor előre kérjük kifizetni a nyuszi teljes vételárát. Ebben az esetben a teljes ár lesz a foglalód.

 

Miután a nyuszi betöltötte a választási kort, és fejlődése elégséges az elválasztáshoz, kérlek lehetőleg minél előbb gyere érte! 

 

7 nap után a nyúl "panziós" státuszba lép, ami azt jelenti, hogy ha a 8. naptól bármily egészségügyi gondja akad, annak állatorvosi költségét / kezelésének költségét ki kell fizetned részünkre! Amennyiben ez nem történik meg, vagy visszalépsz a vásárlástól, bukod a foglalót is, és a nyuszit is. 

Váratlan elhullás esetén:

A foglalt, ugyanakkor választási kort be nem töltött, vagy a 7 napos költözésének várakozási ideje alatt elhulló kisnyuszi esetében a foglaló összegét megtérítjük a Gazdijelöltnek, illetve a foglalót átteheti másik hasonló korú nyuszira. 

Amennyiben azonban a már panziós státuszú nyúl váratlanul vagy betegségből adódóan elpusztul, és ez nem a mi gondatlanságunkból történik, a foglalót nem vagyunk kötelesek megtéríteni a Vevőnek. A nyúl elhullása esetén a gyógykezelés költségét nem számítjuk fel a Vevőnek. Ebben az esetben a foglaló másik nyúlra való áthelyezése a körülmények vizsgálatát követően a két fél megegyezésének kérdése. 

 

VISSZALÉPÉS: Ha foglalás után lépsz vissza a nyuszivásárlástól, akkor a foglaló nálunk marad, nem követelhető vissza. 

 

VÁSÁRLÁS: A fizetés történhet készpénzzel, vagy bankszámlára átutalva/ befizetve.

Ehhez az adatokat e-mailben küldjük át a Gazdijelöltnek. 

 
 
 
 
 
 

KÖLTÖZÉS: A nyuszit az előre egyeztetett átvételi helyen és időpontban veszi át az új Gazdi, aki hozza magával a biztonságos szállításra alkalmas kisállat hordozót. Átadjuk az élelemcsomagot, beszélgetünk. A nyuszi dokumentuma(i) jelenleg e-mailben kerülnek kiküldésre. 

 

FONTOS! A nyulat az átadáskor megmutatjuk, aktuális egészségi állapotát megvizsgáljuk, ivarát újfent megtekintjük. Amennyiben a vevő a nyulat rendben lévőnek találja, megvalósul az adás-vétel vagy az örökbefogadás. Utólagos reklamációt nem fogadunk el!

 

A vevő itt még elállhat a vásárlástól, ebben az esetben az aktuális Ft összegben meghatározott foglaló nálunk marad, az azon fölüli összeg (ha volt) visszakövetelhető. Ezen a ponton még a Tenyésztőnek is jogában áll elállni az élő állat átadásától, amennyiben felmerül az állat jövőbeni rossz körülmények közt tartásának, kínzásának, vagy túlzott szaporításának gyanúja.

 
 
 

VÁRÓLISTA: Mi a teendő akkor, ha konkrét elképzeléssel jössz hozzám, de azonnal nem tudok nyuszit adni? Ebben az esetben ha nem gondhogy várnod kell, akkor várólistára kerülsz. A várólistás előjegyzést 3 havonta meg kell újíttatni (amennyiben még nem kaptál nyuszit).

 
 
 

VÁSÁRLÁS UTÁN: (sokmindent meg lehetett velem beszélni, de ez az év kihozta belőlem, hogy 2022 novemberétől  a vásárlást követően utólagos) reklamációt nem fogadunk el, és pénzt nem adunk vissza! 

Amennyiben a nyuszival a költözést követő 24 órában bizonyíthatóan az én (Tenyésztő) gondatlanságomból adódóan tragédia történne, úgy a Vevő választhat másik nyulat, vagy kérheti a vételár megtérítését. Ennél hosszabb időre azonban garanciát nem áll módunkban vállalni a kisállatért, (valamint a gazdi gondotlanságáért sem) és semmilyen plusz költség vagy kártérítés nem követelhető rajtunk!

 

A Vevő a vásárlás folyamán folytatólagosan (előjegyzés, foglalás, költözés) és annak megvalósulásával egyidejűleg köteles elfogadni és tudomásul venni a fenntebb leírtakat!

 

Köszönöm, hogy kitartóan és türelmesen végigolvastad!

Frissítve: 2023. 12. 15.
 
 
 

Szívből köszönöm a minket választó nyuszi gazdiknak, hogy nyulacskáim szerető otthonra találtak!